Universal Audio Apollo 16P
Interfejs Audio Thunderbolt [18 IN/ 20 OUT] 24-bity/192kHz], 4 procesory DSP UAD-2, emulacje analogowych klasyków w czasie rzeczywistym, 16 wejść/ 16 wyjść analogowych [złącza DB-25], 2 wyjścia analogowe monitor [XLR], AES/EBU, 2 porty Thunderbolt, MADI
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anulować
Nowy produkt
Interfejs Audio Thunderbolt [18 IN/ 20 OUT] 24-bity/192kHz], 4 procesory DSP UAD-2, emulacje analogowych klasyków w czasie rzeczywistym, 16 wejść/ 16 wyjść analogowych [złącza DB-25], 2 wyjścia analogowe monitor [XLR], AES/EBU, 2 porty Thunderbolt, MADI
0 szt. szt.
Brak produktu w magazynie!
Ostatnia Sztuka!
Data dostępności:
Interfejs Audio Thunderbolt [18 IN/ 20 OUT] 24-bity/192kHz], 4 procesory DSP UAD-2, emulacje analogowych klasyków w czasie rzeczywistym, 16 wejść/ 16 wyjść analogowych [złącza DB-25], 2 wyjścia analogowe monitor [XLR], AES/EBU, 2 porty Thunderbolt, MADI
Apollo 8 to nowa, zgrabna wersja jednego z najpopularniejszych na świecie profesjonalnych interfejsów audio – zapewnia jeszcze lepsze brzmienie z barwą i ogólnym wrażeniem analogowego nagrywania. Interfejs 18 x 24 na Thunderbolt oferuje oryginalną analogową konstrukcję UA, przetwarzanie A/D i D/A nowej generacji, umieszczając wiodącą w swojej klasie jakość dźwięku w nowej eleganckiej obudowie. Apollo 8 został zbudowany w oparciu o 50–letnią tradycję tworzenia doskonałych analogowych konstrukcji przez firmę UA. Został wyposażony także w potężny akcelerator UAD–2 QUAD lub DUO oraz cztery przedwzmacniacze mikrofonowe Unison™, dostarczając wydajność audio przewyższającą wszystko w swojej klasie.
Najważniejsze cechy:
Światowe brzmienie z najlepszymi przetwornikami A/D i D/A Apollo
Pierwsza wersja Apollo, wprowadzona w 2012 roku, szybko stała się standardem dla producentów i realizatorów współczesnej muzyki, a obecnie także dla wielu z artystów na świecie. Apollo 8 ma jeszcze lepszą jakość dźwięku dzięki całkowicie przeprojektowanemu przetwarzaniu A/D i D/A światowej klasy – dając zwiększony zakres dynamiki i jeszcze niższy poziom THD. Inżynierowie UA, bazując na 50–letniej tradycji w projektowaniu układów, zaczęli od obsesyjnego przesłuchiwania najnowszych przetworników, łącząc je z całkowicie przeprojektowanym układem analogowym. Rezultat końcowy – zakres dynamiki przy przetwarzaniu A/D i D/A lepszy o 3 dB w stosunku do poprzedniej wersji Apollo – został potwierdzony w obszernych, podwójnie ślepych testach i stawia Apollo 8 w roli wyraźnego lidera w swojej klasie.
Przetwarzanie w czasie rzeczywistym przy pomocy wtyczek UAD do nagrywania, miksowania i masteringu
Wyobraź sobie, że masz klasyczne, analogowe studio zajmujące tylko jedno miejsce w racku. Apollo 8 pozwala na nagrywanie przez wtyczki UAD, w tym vintage’owe korektory EQ, kompresory, pogłosy, echa taśmowe itp. – przy prawie zerowej latencji, niezależnie od wielkości bufora w oprogramowaniu audio. Dzięki nagradzanym wtyczkom UAD od firm Ampex, Lexicon, Neve, Manley, Roland, SSL, Studer i in. Apollo 8 serwuje autentyczne, ciepłe analogowe brzmienie.
Kluczem do jego analogowego brzmienia jest wbudowany akcelerator DSP UAD–2 DUO lub QUAD, który zasila wtyczki UAD, zmniejszając jednocześnie obciążenie komputera.
Apollo 8 dostarczany jest w zestawie z pakietem wtyczek UAD „Realtime Analog Classics Plus”. A później możesz wybierać z obszernej i nieustannie poszerzanej kolekcji wtyczek dostępnych w sklepie internetowym UA.
„Wtyczki UAD są niesamowite…. Używałem ich we wszystkich moich projektach w ciągu ostatnich kilku lat”
—Dan Auerbach (The Black Keys)
Biblioteka wtyczek UAD (UAD Powered Plug–In Library)
Cztery przedwzmacniacze mikrofonowe z technologią Unison™
Apollo 8 jest wyposażony w cztery przedwzmacniacze mikrofonowe z Unison, pozwalające na nagrywanie projektów z barwnymi brzmieniami od Neve, API i Universal Audio. Przełomowa dla Apollo technologia Unison pozwala na uzyskanie takiego samego brzmienia, co w przypadku najbardziej pożądanych na świecie preampów lampowych i tranzystorowych – włączając w to parametry impedancji tych urządzeń, najlepsze ustawienia („sweet spoty”) stopnie wzmocnienia i zachowanie układów. Tajemnicą Unison jest integracja sprzętowo–programowa pomiędzy przedwzmacniaczami w Apollo i wbudowanym akceleratorem przetwarzania UAD–2. Po prostu umieść wybraną wtyczkę z brzmieniem lampowego lub tranzystorowego preampu na wybranym wejściu i nagrywaj w czasie rzeczywistym przez zachwycające emulacje, takie jak dołączone wtyczki UA 610–B Tube Preamp lub Neve 1073 i API 212L.
Dopasowanie impedancji i wzmocnienia
Apollo 8 jest jeszcze lepszy dzięki dodaniu technologii Unison do wysokoimpedancyjnych wejść instrumentalnych znajdujących się na przednim panelu, dających Ci precyzyjne dopasowane impedancji i wzmocnienia dla nowo dodanych modeli efektów gitarowych takich jak Ibanez Tube Screamer TS808.
Ulepszony monitoring i organizacja pracy
W porównaniu do poprzedniej wersji Apollo 8 ma mnóstwo nowych funkcji na przednim panelu, w tym Alt Speakers, Dim i Mono oraz daje możliwość monitorowania i mierzenia poziomów wejść i wyjść.
Rozszerz swój system
Dzięki oprogramowaniu Apollo Expanded użytkownicy interfejsów wyposażonych w złącze Thunderbolt: Apollo Twin, Apollo 8, Apollo 8p i Apollo 16 mogą łączyć ze sobą do czterech interfejsów Apollo i 6 urządzeń UAD–2 – dodając wejścia/wyjścia i moc DSP wraz z rozwojem studia. Apollo Expanded zapewnia także płynną integrację z poprzednimi generacjami interfejsów Apollo przez Thunderbolt.
Dzięki aplikacji Console 2.0 – całkowicie przeprojektowanej w stosunku do Console z pierwszej wersji Apollo – możesz skorzystać z ponad 25 nowych funkcji, o które prosili użytkownicy, takich jak presety Channel Strip, funkcja Drag & Drop (przeciągnij i upuść), dynamiczna zmiana wielkości okien i in.
Apollo Artist Sessions
Zapoznaj się z UA Apollo Artist Sessions, sesjami nagranymi i zmiksowanymi na interfejsach Apollo przy użyciu wtyczek UAD.
Apollo 8. Stworzony do nagrywania.
Panel przedni i tylni
Najczęściej używane funkcje związane z nagrywaniem i monitorowaniem zostały umieszczone w Apollo na przednim panelu, dając do nich szybki i bezpośredni dostęp. Tylni panel również zapewnia wszystkie specjalne wejścia/wyjścia o wysokiej jakości, wymagane w pracy typowego studia produkcyjnego.
Pakiet Realtime Analog Classics Plus
W pakiecie Realtime Analog Classics Plus dostajesz nie tylko legendarne kompresory, takie jak Fairchild 670 Legacy i korektory takie jak Pultec EQP–1 Legacy, lecz także zachwycające emulacje wzmacniaczy gitarowych i basowych firmy Softube oraz kamień milowy – UA – 610–B Tube Preamp and EQ.
UA 610–B Tube Preamp and EQ
Wtyczka 610–B Tube Preamp i EQ nada Twoim ścieżkom to samo legendarne ciepło i charakter klasycznych urządzeń, które były wykorzystywane przy nagrywaniu praktycznie wszystkich gwiazd, od Duke’a Ellingtona, po Coldplay. Dzięki emulacji całej ścieżki sygnału, łącznie z lampowymi wzmacniaczami, transformatorami i nieliniowością układów wtyczka 610–B Tube Preamp and EQ wszczepia blask detali i nasycenie do każdego sygnału – niezależnie od tego, czy „re–ampujesz”, czy nagrywasz ścieżkę przez 610–B i przełomową technologię Universal Audio Unison™ – jest pierwszym i jedynym sposobem na prawdziwą emulację najlepszych ustawień stopni wzmocnienia w klasycznych analogowych preampach mikrofonowych i zachowania podzespołów na stopniu wejściowym.
Wtyczka Raw Distortion
Wtyczka Raw Distortion to zmodelowany vintage’owy Pro Co Rat z początku lat osiemdziesiątych, dostarczający owo piaszczyste, dynamiczne i wulgarne brzmienie legendarnego efektu gitarowego. A dzięki technologii Unison™ możesz podłączyć się do Apollo Twin, DUO lub QUAD i doświadczyć tych samych interakcji układu, zakresu wzmocnienia i punktów przesterowania, dających prawdziwe brzmienie, czucie i reakcję prawdziwego sprzętu.
Softube Amp Room Essentials
Amp Room Essentials zawiera dwie wtyczki – Amp Room Half–Stack i Bass Amp Room 8×10 i daje Ci brzmienia gitarowe i basowe dla każdego gatunku. Amp Room Half–Stack bazuje na vintage’owym brytyjskim half–sacku, dając ścianę lejącego się przesteru, zaś Bass Amp Room 8 x 10 oferuje potężne brzmienia i funkcje, takie jak możliwość domiksowania czystego sygnału (DI). Obie wtyczki mają możliwość zmiany umieszczenia mikrofonu, by móc dostroić brzmienie niezależnie od tego, czy nagrywasz w czasie rzeczywistym, czy robisz „re–amping”.
Fairchild 670 (Legacy)
Najbardziej pożądany kompresor na świecie – klasyczny lampowy limiter Fairchild 670 nada Twoim ścieżkom i miksom wyraźnego, lampowego ciepła i charakteru. Niezależnie od tego, czy szukasz subtelnej kompresji dla głównego wokalu, czy bardziej odważnych tekstur, które sprawdzą się na ścieżkach gitar, basu lub bębnów, Fairchild 670 doda klasycznego „blasku” do wszystkiego, co przez niego przepuścisz.
UA Precision Enhancer Hz
Ustaw w ekspercki sposób niskie częstotliwości w Twoich nagraniach z wtyczką Precision Enhancer Hz. Precision Enhancer Hz może uzyskać wymagające rezultaty przy minimum ustawień i może dodać ciężaru do próbek stopy, pogrubić brzmienie syntetycznego basu lub po prostu sprawić, że niskie częstotliwości w Twoich ścieżkach będą lepiej słyszalne na mniejszych głośnikach.
1176SE/LN Classic Limiting Amplifiers (Legacy)
Uzyskaj klasyczną, ultraszybką kompresję FET z najbardziej rozpoznawalnego kompresora na świecie. 1176 nada ścieżkom perkusji, wokali, gitar i basu energii, prezencji i charakteru oraz charakterystycznych harmonicznych przy przesterowaniu. 1176LN ozdobił niezliczone nagrania, od Led Zeppelin po White Stripes i Red Hot Chili Peppers.
Pultec Pro Equalizers (Legacy)
Wtyczka Universal Audio Pultec Pro Legacy łączy w sobie Pultec MEQ–5 Midrange Equalizer i Pultec EQP–1 Program Equalizer, dwa najbardziej pożądane sprzętowe EQ w jednej wtyczce. Sekcja MEQ–5 pozwala na podbijanie i podcinanie środkowych częstotliwości z tą samą jedwabistą gładkością i osobowością prawdziwego sprzętu, zaś EQP–1A dodaje ciepłego, analogowego charakteru do pojedynczej ścieżki lub całego miksu – nawet jeśli nie jest aktywny.
Teletronix LA–2A Classic Leveling Amplifier (Legacy)
Ze swoją łagodną, zależną od programu kompresją optyczną i precyzyjnie zaprojektowanym wzmacniaczem lampowym, LA–2A jest najchętniej wybieranym kompresorem przez osoby profesjonalnie zajmujące się miksowaniem na całym świecie – szczególnie do wokali. Niewiarygodnie łatwe w obsłudze regulatory Peak Reduction i Gain dają Ci idealnie optycznie skompresowane brzmienie dla wokali, basu, perkusji i itp.
CS–1 Precision Channel
CS–1 Channel Strip zawiera EX–1 EQ/Compressor, DM–1 i DL–1L Delay Modulator i RS–1 Reflection Engine, zapewniając wszystkie narzędzia, których potrzebujesz do nagrywania i miksowania w jednej, prostej wtyczce. CS–1, z unikalnym wygładzającym algorytmem dla wszystkich regulatorów oraz przyciskami bypass, oszczędzającymi zasoby DSP, to potężne uderzenie spakowane do małego formatu.
RealVerb Pro
RealVerb Pro jest elastycznym, naturalnie brzmiącym pogłosem, bazującym na naszym unikalnym zestawie algorytmów. Pozwala na zaprojektowanie pomieszczenia dokładnie tak, jak byś chciał je usłyszeć. RealVerb Pro przekracza bariery prostych ustawień typu duże/małe i ciemne/jasne pomieszczenie, dając Ci naszą pozbawioną zniekształceń, wygładzającą regulację rozpraszania i bardzo długi „ogon” pogłosu.
BEHRINGER U-PHORIA UMC1820 - audiofilski, interfejs USB Audio/MIDI 18 x 20 o wysokiej rozdzielczości 24-Bit/96 kHz, z 8 przedwzmacniaczami MIDAS, dedykowany do nagrywania mikrofonów i instrumentów.
Brak w magazynieBEHRINGER U-PHORIA UM2 - interfejs audio USB 2x2 dedykowany do nagrywania instrumentów i za pomocą mikrofonów.
Brak w magazynieBEHRINGER U-PHORIA UMC22 - audiofilski interfejs audio z preampem mikrofonowym MIDAS.
Brak w magazynieBEHRINGER U-PHORIA UMC404HD - Audiofilski, interfejs USB Audio/MIDI 4 x 4 o wysokiej rozdzielczości 24-Bit/192 kHz. Przedwzmacniacze MIDAS, dedykowany do nagrywania mikrofonów i instrumentów.
Brak w magazynieKolekcja legendarnych gitarowych brzmień, doskonała konfiguracja we/wy, najniższy poziom zniekształceń, w najczystszych gitarowych numerach to tylko kilka z zalet posiadania rewolucyjnego POD Studio. Ten potężny interfejs Audio USB, w połączeniu z POD Farm, reprezentuje przyszłość nagrywania gitary.
Towar w magazynie2 IN/ 2 OUT 24-bity/96kHz [2 przedwzmacniacze mikrofonowe XMAX z zasilaniem Phantom lub 2 wejścia instrumentalno/ liniowe, 2 symetryczne wyjścia analogowe TRS], wyjście słuchawkowe, MIDI I/O, oprogramowanie Presonus Studio One 3 Artist
Brak w magazynieBEHRINGER GUITAR LINK UCG102 - interfejs gitarowy USB z oprogramowaniem do nagrywania z użyciem wirtualnych wzmacniaczy i efektów.
Brak w magazyniePrzetwornik USB cyfrowo-analogowy 24-bity/192kHz z wbudowaną funkcją HUB [3 gniazda USB z zasilaniem], 2 symetryczne wyjścia audio TRS, duży metalowy potencjometr głośności, wyjście słuchawkowe z niezależną kontrolą poziomu
Towar w magazynieZestaw do nagrywania [interfejs AudioBox USB 96, słuchawki studyjne Presonus HD7, mikrofon pojemnościowy Presonus M7, kabel XLR, oprogramowanie Studio One 3 Artist
Brak w magazynieInterfejs Audio USB 3.0 [10 IN/ 6 OUT] 24-bity/192kHz, 2 procesory DSP UAD-2, emulacje analogowych klasyków w czasie rzeczywistym, 2 wejścia analogowe [2 preampy UA Unison], 6 wyjść analogowych, wyjście słuchawkowe, wejście cyfrowe [ADAT, S/PDIF]
Brak w magazynieInterfejs Audio Thunderbolt 3 [2 IN/ 4 OUT] 24-bity/192kHz, 1 procesor DSP UAD-2, emulacje analogowych klasyków w czasie rzeczywistym, 2 wejścia analogowe [2 preampy UA Unison], 2 wyjścia analogowe, wyjście słuchawkowe, zasilanie bezpośrednio z komputera
Brak w magazynieInterfejs Audio Thunderbolt [10 IN/ 6 OUT] 24-bity/192kHz, 1 procesor DSP UAD-2, emulacje analogowych klasyków w czasie rzeczywistym, 2 wejścia analogowe [2 preampy UA Unison], 6 wyjść analogowych, wyjście słuchawkowe, wejście cyfrowe [ADAT, S/PDIF]
Brak w magazynieInterfejs Audio Thunderbolt [10 IN/ 6 OUT] 24-bity/192kHz, 2 procesory DSP UAD-2, emulacje analogowych klasyków w czasie rzeczywistym, 2 wejścia analogowe [2 preampy UA Unison], 6 wyjść analogowych, wyjście słuchawkowe, wejście cyfrowe [ADAT, S/PDIF]
Brak w magazynieInterfejs Audio Thunderbolt [10 IN/ 6 OUT] 24-bity/192kHz, 4 procesory DSP UAD-2, emulacje analogowych klasyków w czasie rzeczywistym, 2 wejścia analogowe [2 preampy UA Unison], 6 wyjść analogowych, wyjście słuchawkowe, wejście cyfrowe [ADAT, S/PDIF]
Brak w magazynieInterfejs Audio Thunderbolt [18 IN/ 24 OUT] 24-bity/192kHz, 2 procesory DSP UAD-2, emulacje analogowych klasyków w czasie rzeczywistym, 8 wejść analogowych [4 preampy UA], 10 wyjść analogowych, 2 wyjścia słuchawkowe, cyfrowe I/O [ADAT, S/PDIF]
Brak w magazynieInterfejs Audio Thunderbolt [18 IN/ 24 OUT] 24-bity/192kHz, 4 procesory DSP UAD-2, emulacje analogowych klasyków w czasie rzeczywistym, 8 wejść analogowych [4 preampy UA], 10 wyjść analogowych, 2 wyjścia słuchawkowe, cyfrowe I/O [ADAT, S/PDIF]
Brak w magazynieInterfejs Audio Thunderbolt [18 IN/ 24 OUT] 24-bity/192kHz, 4 procesory DSP UAD-2, emulacje analogowych klasyków w czasie rzeczywistym, 8 wejść analogowych [8 preampów UA], 10 wyjść analogowych, 2 wyjścia słuchawkowe, cyfrowe I/O [ADAT, S/PDIF]
Brak w magazynieKarta DSP na PCIe, 4 procesory SHARC, zestaw pluginów Analog Classics Plus [emulacje klasycznych urządzeń Universal Audio, Fairchild, Pultec, wzmacniaczy gitarowych Softube, itd.]
Brak w magazynieKarta DSP na PCIe, 4 procesory SHARC, zestaw pluginów Analog Classics Plus [emulacje klasycznych urządzeń Universal Audio, Fairchild, Pultec, wzmacniaczy gitarowych Softube, itd.] oraz 3 dowolne pluginy dostępne po rejestracji
Brak w magazynieKarta DSP na PCIe, 8 procesorów SHARC, zestaw pluginów Analog Classics Plus [emulacje klasycznych urządzeń Universal Audio, Fairchild, Pultec, wzmacniaczy gitarowych Softube, itd.]
Brak w magazynieKarta DSP na PCIe, 8 procesorów SHARC, zestaw pluginów Analog Classics Plus [emulacje klasycznych urządzeń Universal Audio, Fairchild, Pultec, wzmacniaczy gitarowych Softube, itd.] oraz 3 dowolne pluginy dostępne po rejestracji
Brak w magazynieZewnętrzna karta DSP na Thunderbolt, 4 procesory SHARC, zestaw pluginów Analog Classics Plus [emulacje klasycznych urządzeń Universal Audio, Fairchild, Pultec, wzmacniaczy gitarowych Softube, itd.]
Brak w magazynieZewnętrzna karta DSP na Thunderbolt, 4 procesory SHARC, zestaw pluginów Analog Classics Plus [emulacje klasycznych urządzeń Universal Audio, Fairchild, Pultec, wzmacniaczy gitarowych Softube, itd.] + 3 dowolne pluginy do pobrania w ciagu 45 dni od rejestracji.
Brak w magazynieZewnętrzna karta DSP na USB 3 [Win], 8 procesorów SHARC, zestaw pluginów Analog Classics Plus [emulacje klasycznych urządzeń Universal Audio, Fairchild, Pultec, wzmacniaczy gitarowych Softube, itd.]
Brak w magazynieZewnętrzna karta DSP na USB 3 [Win], 8 procesorów SHARC, zestaw pluginów Analog Classics Plus [emulacje klasycznych urządzeń Universal Audio, Fairchild, Pultec, wzmacniaczy gitarowych Softube, itd.] + 3 dowolne pluginy do pobrania w ciagu 45 dni od rejestracji.
Brak w magazynieZewnętrzna karta DSP na USB 3 [Win], 4 procesory SHARC, zestaw pluginów Analog Classics Plus [emulacje klasycznych urządzeń Universal Audio, Fairchild, Pultec, wzmacniaczy gitarowych Softube, itd.]
Brak w magazynieZewnętrzna karta DSP na USB 3 [Win], 4 procesory SHARC, zestaw pluginów Analog Classics Plus [emulacje klasycznych urządzeń Universal Audio, Fairchild, Pultec, wzmacniaczy gitarowych Softube, itd.] + 3 dowolne pluginy do pobrania w ciagu 45 dni od rejestracji.
Brak w magazynieZewnętrzna karta DSP na USB 3 [Win], 8 procesorów SHARC, zestaw pluginów Analog Classics Plus [emulacje klasycznych urządzeń Universal Audio, Fairchild, Pultec, wzmacniaczy gitarowych Softube, itd.]
Brak w magazynieZewnętrzna karta DSP na USB 3 [Win], 8 procesorów SHARC, zestaw pluginów Analog Classics Plus [emulacje klasycznych urządzeń Universal Audio, Fairchild, Pultec, wzmacniaczy gitarowych Softube, itd.] + 3 dowolne pluginy do pobrania w ciagu 45 dni od rejestracji.
Brak w magazynieBEHRINGER PODCASTUDIO USB - Kompletny zestaw domowego studia nagraniowego z interfejsem USB. Wszystko, czego potrzeba do tworzenia profesjonalnych podcastów, produkcji muzycznej i zapisu cyfrowego w domu.
Brak w magazynie